1. Haberler
  2. Yerel
  3. Balıkesir Büyükşehir Belediyesi’nin Emekliler Pikniği Yüzleri Güldürdü

Balıkesir Büyükşehir Belediyesi’nin Emekliler Pikniği Yüzleri Güldürdü

Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, Emekliler Haftası kapsamında düzenlenen piknikte 400 bini aşkın emekli vatandaşla bir araya geldi. Etkinlik, müzik dinletileri ve sosyal aktivitelerle renkli görüntülere sahne oldu.

Balıkesir Büyükşehir Belediyesi'nin Emekliler Pikniği Yüzleri Güldürdü
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi'nin Emekliler Pikniği Yüzleri Güldürdü

Balıkesir Emekliler Pikniği, Emekliler Haftası kapsamında Balıkesir Büyükşehir Belediyesi ve Balıkesir Kent Konseyi iş birliğiyle Değirmen Boğazı Mesire Alanı’nda gerçekleştirildi. Kentin dört bir yanından katılan yüzlerce emekli vatandaş, müzik dinletileri, ikramlar ve çeşitli sosyal aktivitelerle keyifli bir gün geçirdi.

Başkan Akın: “Emekliler Haftası Türkiye’de Bir Hafta, Balıkesir’de 365 Gün”

Etkinliğe katılarak emeklilerle tek tek sohbet eden Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın, danslarına eşlik ederek vatandaşlara sürpriz yaptı. Konuşmasında emekli nüfusunun yoğunluğuna dikkat çeken Akın, şehir merkezinde sosyal yaşam alanlarını artıracaklarını belirtti.

Akın, “Balıkesir’de 400 binin üzerinde emeklimiz yaşıyor. Bu durum bizlere önemli bir sorumluluk yüklüyor. Emeklilerimizin şehir merkezinde keyifle vakit geçirebilecekleri sosyal yaşam alanlarını günden güne artırıyoruz. Tüm zorluklara rağmen hiçbir bahanenin arkasına sığınmadan elimizden gelen desteği vermeye devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Emeklilere Yeni Projeler Yolda

Başkan Akın, pikniğin yanı sıra emeklilerin aileleriyle birlikte denize girebilecekleri yeni bir çalışmanın hazırlıklarının sürdüğünü müjdeledi. Sosyal projelerin artarak devam edeceğini vurgulayan Akın, tüm emeklilerin Emekliler Haftası’nı yürekten kutladı.

Milletvekili Sarı’dan Destek Mesajı

CHP Balıkesir Milletvekili Serkan Sarı, etkinlikte yaptığı konuşmada Balıkesir için verilen mücadeleye dikkat çekti. Sarı, “Belediye Başkanımız, kıymetli ekibi ve yol arkadaşlarımız Balıkesir’i daha güzel bir şehir yapmak için büyük emek harcıyor. Bunu da başaracağımıza yürekten inanıyorum” dedi.

Emeklilerden Başkan Akın’a Teşekkür

Etkinliğe katılan emekliler, düzenlenen organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Zeynep Ayla Gürbüz, “Bizleri böylesine güzel bir organizasyonda bir araya getirdiği için Ahmet Akın Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

Dilek Ordu, “Çok güzel bir etkinlik oldu. Emeklilerin düşünülüyor olması bizleri mutlu ediyor ve onurlandırıyor” ifadelerini kullandı. Ali Çalışkan ise “Ahmet Başkan’a tüm emekliler adına teşekkür ediyorum. Pek çok emeklinin zor şartlarda yaşam mücadelesi verdiği bir dönemde, böylesine güzel bir atmosferde bir araya gelmek hepimize moral oldu” dedi.

Hamza Özçelik de bu tür etkinliklerin kaynaşma açısından önemli olduğunu belirterek emeği geçen herkese teşekkür etti.

Emekliler Haftası Balıkesir’de 365 Gün Kutlanıyor

Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, 400 bini aşkın emekli nüfusa yönelik projeleriyle dikkat çekiyor. Emekliler Haftası’nın Türkiye genelinde bir hafta sürdüğünü ancak Balıkesir’de her gün emeklilerin yanında olunduğunu belirten Başkan Akın, “Daha da güzel olacak” sözleriyle umut verdi.

Balıkesir Büyükşehir Belediyesi’nin Emekliler Pikniği Yüzleri Güldürdü
0

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter