Altı Nokta Körler Derneği Balıkesir Şubesi, Muharrem ayı vesilesiyle düzenlediği “Gönülden Gönüle, Kaşıktan Kaşığa Aşure Buluşması” etkinliğinde görme engelli vatandaşları, ailelerini ve dernek gönüllülerini bir araya getirdi. Büyük bir dayanışma örneğinin sergilendiği programa, AK Parti Balıkesir İl Başkanı Mehmet Aydemir ve beraberindeki il teşkilatı heyeti de katılarak görme engelli dostların bu anlamlı gününe ortak oldu.
Başkan Boztepe: Birlikteliğimiz Dostluğa Dönüştü
Etkinliğin ev sahipliğini yapan Altı Nokta Körler Derneği Balıkesir Şube Başkanı Süleyman Boztepe, yaptığı konuşmada paylaşmanın önemine vurgu yaptı. Boztepe, “Yokluğun berekete, birlikteliğin dostluğa ve kardeşliğe dönüştüğü bu özel günde bizlerle birlikte olma nezaketini gösteren, derneğimizin kurulduğu günden bugüne desteğini hiçbir zaman esirgemeyen AK Parti Balıkesir İl Başkanı Sayın Mehmet Aydemir ile değerli teşkilat üyelerine yürekten teşekkür ederiz” ifadelerini kullandı.
Konuşmasına devam eden Boztepe, bugüne kadar gerçekleştirdikleri tüm etkinliklerde yanlarında olan görme engelli dostlarına, ailelerine, gönüllülere ve tüm hemşerilerine şükranlarını sunarak, gelecekte daha nice etkinliklerde bir arada olmayı temenni etti.
Destekleriniz Hayatımıza Dokunuyor
Dernek faaliyetlerinin engelli bireylerin yaşamı üzerindeki etkisine değinen Başkan Süleyman Boztepe, hayırseverlerin sunduğu her türlü maddi ve manevi desteğin büyük bir kıymet taşıdığını belirtti. Boztepe, “Dağıtımına vesile olduğumuz bu aşure hayrımızda olduğu gibi, derneğimize yapılan her türlü destek, görme engelli bireylerin hayata daha sıkı tutunmaları, yaşamlarını eşit ve erişilebilir bir şekilde sürdürebilmeleri adına hayati bir önem taşımaktadır” dedi.
İlk Kepçe Aşure Başkan Aydemir’den
Etkinliğe katılarak görme engelli vatandaşlarla yakından ilgilenen AK Parti Balıkesir İl Başkanı Mehmet Aydemir, böylesine anlamlı bir organizasyonda bulunmaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi. Paylaşmanın ve toplumsal dayanışmanın en güzel simgelerinden biri olan aşure hayrının gerçekleştirilmesinde emeği geçen başta dernek yönetimi ve üyeleri olmak üzere tüm hayırsever vatandaşlara teşekkürlerini ileten Aydemir, programda örnek bir davranışa imza attı.
Okunan Kur’an-ı Kerim tilaveti ve yapılan duaların ardından Başkan Mehmet Aydemir, etkinlik alanındaki ilk kepçe aşureyi kendi elleriyle misafirlere dağıtarak ikramda bulundu. Etkinlik, katılımcıların keyifli sohbetleri ve karşılıklı iyi dilek temennileriyle son buldu.
Gönüller Bir Oldu, Dayanışma Sofrası Kuruldu
Altı Nokta Körler Derneği Balıkesir Şubesi’nin düzenlediği aşure buluşması, dernek üyesi olsun ya da olmasın tüm görme engelli vatandaşları, aileleri ve dernek gönüllülerini buluşturarak birlik ve beraberlik mesajı verdi. Toplumsal kucaklaşmanın en sıcak örneklerinden birinin yaşandığı program, katılımcıların karşılıklı iyi dilekleriyle sona erdi.
Engelli Bireyler İçin Dayanışmanın Önemi
Balıkesir’de gerçekleştirilen bu anlamlı aşure etkinliği, engelli bireylerin toplumsal hayata katılımı açısından büyük bir sembol teşkil ediyor. Altı Nokta Körler Derneği gibi sivil toplum kuruluşlarının düzenlediği faaliyetler, görme engelli vatandaşların sosyal yaşamda daha aktif bir yer edinmelerine ve dayanışma ruhunun güçlenmesine önemli katkılar sağlıyor. Hayırseverlerin maddi ve manevi destekleri, bu bireylerin hayata daha güçlü tutunmaları için hayati bir rol oynuyor.




